Vi söker nu en administratör till vårt team i Karlstad. Det är en varierande tjänst med blandade arbetsuppgifter. Dina framtida arbetsuppgifter kommer bl.a. bestå av:

  • Växeltelefoni
  • Posthantering
  • Scanning och kontering av leverantörsfakturor
  • Orderhantering
  • Planera och boka möten, resor, konferenser etc.
  • Upplägg av kunder, leverantörer och projekt i vårt affärssystem.
  • Övriga uppgifter inom funktionen ekonomi och administration.

I rollen kommer du att arbeta självständigt och du trivs med eget ansvar. Du arbetar noggrant och systematiskt och kan se saker och ting ur ett helhetsperspektiv. Då en del av rollen utgörs av servicerelaterade arbetsuppgifter ser vi gärna att du trivs med att arbeta i en bred roll. Du tycker om att arbeta med siffror och samtidigt leverera god service både internt och externt. Som person är du utåtriktad, nyfiken, hjälpsam och prestigelös. Vi tror att du har en grundläggande utbildning inom ekonomi eller administration alternativt har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du bör ha goda IT-kunskaper, i framförallt MS Office. Kunskaper inom affärssystemet Pyramid är meriterande.

Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete med stora möjligheter att utvecklas och själv påverka din arbetssituation.

Tjänstens omfattning är heltid och då urval sker löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansökan: CV och personligt brev skickar du till rekrytering@akj.se

Kontaktperson: Erik Sigurdsson, erik.sigurdsson@akj.se